Scania yeni şasisi MACH ile ezberleri bozuyor

Yenilikçi yaklaşımıyla ağır vasıta pazarındaki markalar arasında ön sıralarda olmayı sürdüren Scania, yeni model lansmanı gerçekleştirmeden önce ürün iyileştirmelerini yapmaya devam ediyor. Bu kapsamda marka, 2023 yılı Ocak ayından itibaren sadece MACH (Modular Architecture Chassis/Modüler Mimari Şasi) şasili araçların üretimine devam edecek.

MACH mimarisiyle birlikte, 2016 yılından bu yana NTG modellerinde kullanılan şasiye de veda edilecek ve tüm ürün modelleri MACH mimarisi üzerinde yükselecek. Bu yeni modüler şasiyle birlikte, müşteriler kendilerine en uygun alternatiflerle Scania modellerini tercih edebilecekler.

Modüler şasi her zamankinden çok daha yönlü

Scania’nın yeni MACH şasisinin en önemli özelliği, yeni yakıt ve SCR depolarıyla birlikte gelmesi. Esnek şaside yakıt tankları, müşteri isteğine göre önde veya arkada konumlandırılabiliyor. Scania modüler sisteminde MACH şasi artık her zamankinden çok daha yönlü oluyor. Yeni tasarım, Scania araçlarının daha sorunsuz üstyapı oluşturma sürecini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda optimum yük dağılımı için daha fazla olanak sağlarken yük taşıma potansiyelini de artırıyor.

Tasarımda sağlamlık ve esneklik sağlanıyor

Özel deliklere sahip yeni şasi şablonu, kullanılacak kasa seçimi (üst yapı) ve montajı konusunda çeşitlilik ve farklı tercihlere yönelik üretimi bir arada sunuyor. MACH şasi, üstyapı arasında daha iyi entegrasyonun yanı sıra daha modüler ve esnek bir şasi yerleşimi sağlarken, aynı zamanda uygulama ne olursa olsun ihtiyaca özel bir çözüm de üretiyor.

Yeni tasarım yakıt deposuyla hacim avantajı

Scania, D-şekilli alüminyum dizel yakıt deposu serisi, her zamankinden daha hafif ve sağlam olan yeni bir geometrik tasarıma sahip. 165 litreden 910 litreye kadar pek çok farklı boyutta sunulan depo yelpazesi, silindirik gövdenin sağlamlığı ile dikdörtgen bir deponun hacim avantajlarını birleştiriyor.

123 ve 150 Litrelik SCR tankları

Scania’nın yandan monteli SCR depoları, aktarma organlarının üstün emisyon kontrolünün çok önemli bir parçası olarak gösterilebilir. Scania İkiz (Twin) SCR sistemi, 123 litre ve 150 Scania’nın yandan monteli SCR depoları, aktarma organlarının üstün emisyon kontrolünün çok önemli bir parçasıdır. Scania İkiz (Twin) SCR sistemi, 123 litre ve 150 litre SCR depoları aracılığıyla daha yüksek AdBlue hacim kapasitesi sunarken, yakıt ve AdBlue kapasitesi arasında bire birlik hacim oranını sağlıyor.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

one + fourteen =

scroll to top