Renault Truck, teslimatlarına devam ediyor. Bu kapsamda Türkiye ambalaj sektörünün güçlü firmaları arasında yer alan Ateşsan Ambalaj, son olarak teslim aldığı 7 adet Renault Trucks D16 MED 4×2, 280 kamyon alımı ile dağıtım filosunu genişletmeye devam ediyor.
1972 yılında oluklu mukavva ve kâğıt ambalaj üretimi için faaliyete başlayan Ateşsan, ambalaj sektöründe Türkiye’deki ilk oluklu mukavva fabrikalarından birini kurmasıyla özel bir konumda bulunuyor. Firma, 50 yıldır kazandığı müşteri memnuniyetinin sürdürülebilirliği için ürünlerinin zamanında teslimatını sağlamak üzere dağıtım operasyonlarını destekliyor. Ateşsan Ambalaj, son olarak teslim aldığı 7 adet Renault Trucks D16 MED 4×2, 280 kamyon alımı ile dağıtım filosunu güçlendirmeyi sürdürüyor. Ambalaj sektöründe Türkiye’deki ilk beş firma arasında yer alan Ateşsan, tasarım ve Ar-Ge departmanı ile müşteri ihtiyaçlarına en uygun ve ekonomik ürünleri üreterek satış ve pazarlama ağını geliştirirken tam zamanında teslimat prensibi ile hatasız sevkiyat sayesinde yüksek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
“Araç seçimlerimizde oldukça titiz davranıyoruz”
Satın aldıkları yeni Renault Trucks kamyonları ile ilgili açıklamada bulunan Ateşsan Ambalaj Yönetim Kurulu Üyesi Kadir Ateş, “Hadımköy ve Gebze’de bulunan iki ayrı tesisimizde 150.000 ton/yıl üretim kapasitesine sahibiz. Farklı sektörlerdeki her türlü mukavva ambalaj tipini kullanan müşterilerimize ürün sunuyoruz. Müşterilerimiz ile yarattığımız güven ilişkisinde ürünlerimizin kalitesi kadar teslimatlarını da çok önemsiyoruz. Bu nedenle filomuz için araç seçimlerimizde oldukça titiz davranıyoruz. Filomuzda 2012’de teslim aldığımız Renault Trucks’ın aynı segmentteki bir önceki modelini kullanıyorduk. Yeni Renault Trucks D-MED kamyonları ise yine sınıfında sunduğu ayrıcalıklar nedeniyle tercih ettik” sözlerini kaydetti.
Tüm Türkiye’ye teslimat
İstanbul Sanayi Odası’nın yayınladığı en büyük ikinci 500 sanayi şirketi arasında yer alan Ateşsan, Marmara ve Trakya bölgesi ağırlıklı olmak üzere tüm Türkiye geneline ürünlerini sevk ediyor. Teslimatlar hem öz mal araçlar hem de taşeron iş ortakları aracılığıyla gerçekleştiriliyor. Ateşsan’ın özmal araçları, yıllık ortalama 50 bin km yol kat ettiğine dikkat çeken Kadir Ateş, “Fabrika konumlarının pazara yakın olması, ürünün müşterilerimize ulaştırılması konusunda hizmet kalitesini artırıyor. Hizmet odaklı yaklaşımımız ve araç tipi çeşitliliği ile gidilmesi en zor lokasyonlardaki müşterilerimize dahi ürün miktar ve tipine göre dağıtım yapıyoruz. Parsiyel dağıtım ile gerektiğinde 1 palet ürün bile teslim ediliyor. Bu tip bir taşımacılıkta araçlarınızın performans, verimlilik ve donanımları önem taşıyor. Renault Trucks D-MED serisini incelediğimizde aynı segmentteki araçlara göre sundukları ideal taşıma kapasitesi, gelişmiş donanım ve araç özellikleri ile düşük yakıt tüketimi bu kamyonları tercih nedenlerimiz oldu” açıklamalarını yaptı.
“Düşük yakıt tüketimi ile çevreci politikamızı da destekliyor”
Yakıt maliyetlerindeki artışın tüm ürün maliyetlerine yansıdığının altını çizen Kadir Ateş; “Bu nedenle ürünlerimizin nakliyesinde en tasarruflu çözüme odaklanarak Renault Trucks D-MED kamyonları filomuza kattık. Bu araçlar, düşük yakıt tüketimi ile çevreci politikamızı da destekliyor. Daha az yakıt ile daha yüksek hacimde ürün taşıyarak maliyetlerimizi iyileştirmenin yanı sıra düşük emisyon değerleri sağlayacağız” dedi.
Renault Trucks’ta birçok modern özellik standart geliyor
Renault Trucks D-MED serisi, tonaj, kasa uzunlukları ve sağladığı avantajlı hacimler sebebiyle sınıfında ön plana çıkıyor. 250 bg ve 280 bg alternatifleri, 4×2 ve 6×2 seçenekleri ile sunulan Renault Trucks D-MED kamyonlar, tam otomatik şanzıman, havalı süspansiyon ve klima donanımı ile segmentinde opsiyonel olan birçok özelliği standart hale getiriyor. Koçaslanlar Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Koçaslan, teslimat töreninde yaptığı açıklamada; “Renault Trucks D-MED kamyonlar, Ateşsan’ın dağıtım operasyonlarında tüm beklentilerini karşılayacak. Sınıfının en ekonomik yakıt tüketimine sahip olması nedeniyle de memnun kalacaklarına inanıyoruz. Aracın dizayn ergonomisi sebebiyle manevra kabiliyetinin yüksek olması ise her türlü bölgeye dağıtım operasyonlarını kolaylaştıracak” sözlerini kaydetti.