Ağır ticari araç pazarında Kasım ayında toplam 1.684 adetlik satış gerçekleşti. Scania, Kasım ayında gerçekleştirdiği 151 adetlik satış ile yüzde 8,97’lik pazar payına ulaştı ve geçen aylarda olduğu gibi ithal marka liderliğini sürdürdü.
Scania Türkiye Satış Müdürü Bayazıt Canbulat 2020 yılı Ocak-Kasım döneminde pazar bir önceki yıla göre yüzde 126 büyüme gösterirken aynı dönem içinde Scania’nın, yüzde 163 oranındaki artış ile pazarın üstünde büyüme gerçekleştirdiğini iletti. Scania Türkiye Ürün Birim Yöneticisi Cem Güney Özdemir, 2020 model yılı araçlarında tanıtılan Style, Dynamic ve Dream paketlerinin yanı sıra 2021 model yılı araçlarda yurtiçi müşterilere özel “Anatolia” paketini devreye alacakları bilgisini paylaştı. Aracın genel özelliklerini anlatan Özdemir ‘’Anatolia donanım paketi ile öncelikli olarak kendi araçlarına sahip olan yurtiçi müşterilerimizi hedefliyoruz. Mevsimsel ve bölgesel olarak değişiklik gösterebilen yük, yol ve yükleme şartlarına uygun olan aracı ulaşılabilir fiyatla müşterilerimize sunmayı planlıyoruz’’ şeklinde konuştu. Anatolia donanım paketinde müşterilere sunulacak aracın R885 yüksek mukavemetli diferansiyel ile gerektiğinde kısa süreli yol dışı kullanıma da imkan vereceğini belirten Özdemir, çelik ve 40 mm çıkıntılı üç parçalı tamponun ise estetik görüntüsünün yanında dayanıklılık sağlayacağını da ekledi.