Doosan Bobcat’in yeni marka stratejisi açıkladı

Doosan Group bünyesinde yer alan Doosan Portable Power (DPP), Doosan Industrial Air (DIA), Doosan Industrial Vehicle (DIV), şirketleri Avrupa ve Kuzey Amerika pazarında güçlerini birleştirerek Bobcat markası altında tekrar markalaşacak. Yapılacak yeni planlamalar ile Bobcat, depolama ve istifleme sektöründe forkliftleriyle ön plana çıkmayı hedefliyor.

Doosan Group bünyesinde yer alan Bobcat, ürün portföyü için iş ve büyüme fırsatları yaratmaya yardımcı olacağını söylediği küresel bir markalaşma stratejisini duyurdu. Hava kompresörleri, mobil jeneratörler ve ışık kulelerinin küresel üreticisi Doosan Portable Power (DPP); Kapsamlı bir döner hava kompresörü hattına sahip olan Doosan Industrial Air (DIA); ve forkliftler de dahil olmak üzere bir malzeme taşıma ekipmanı tedarikçisi olan Doosan Industrial Vehicle (DIV), Kuzey Amerika’da ve dünya çapında geçerli pazarlarda Bobcat ticari takdimi altında yeniden markalaşacak.

Bobcat ile iş kolları genişliyor

Yapılacak değişiklikler hakkında değerlendirmelerde bulunan Doosan Bobcat CEO’su ve Başkan Yardımcısı Scott Park, “Bobcat, kompakt ekipman endüstrisinin icadıyla dünyayı değiştiren ikonik bir marka haline geldi. Doosan Portable Power, Doosan Industrial Air ve Doosan Industrial Vehicle, yüksek kaliteli ürünler geliştirme konusunda uzun bir geçmişe sahiptir. Bu güçlü Doosan markalarını Bobcat portföyüne dahil etmek, bu iş kollarını daha da genişletmemize, aynı zamanda genel Doosan Bobcat işimizi büyütmemize ve müşterilerimizin daha fazlasını başarmasına yardımcı olacak daha fazla çözüm sunmamıza olanak tanıyor” sözlerini kaydetti.

“Bobcat, 5 yılda önemli bir oranda büyüdü”

Şirket, kuruluşun taşınabilir güç, endüstriyel hava ve endüstriyel araç ekipmanı tekliflerine yönelik yeni yaklaşımın, genel marka değerini, pazar bilinirliğini ve tüm ürün tekliflerinin tüketici hatırlamasını güçlendirmeyi amaçladığını söyledi. Geçişin dengeli bir müşteri deneyimi yaratması ve kuruluşun ayak izini büyütmesi, böylece markayı daha fazla müşteri için ve daha fazla yerde erişilebilir hale getirmesi bekleniyor. Bobcat, son beş yıl içinde ürün portföyünü önemli ölçüde genişletti. Marka, tekliflerini yeni teknolojiler ve yeniliklerle ve kompakt traktörler, küçük belden kırmalı yükleyiciler ve sıfır dönüşlü biçme makinelerini içeren yer bakım ekipmanları ailesi de model gamını artırdı.

Daha fazla müşteri ihtiyacı karşılanıyor

Bobcat markasının, hırslı ve tutkulu olanlara daha fazlasını başarıyı vaat ettiğini söyleyen Doosan Bobcat Küresel Marka ve Kuzey Amerika Pazarlama Sorumlu Başkan Yardımcısı Laura Ness Owens, “Duvarları yıkmaktan topluluklar oluşturmaya kadar, insanlara çabalarında başarılı olmaları için ihtiyaç duydukları talepleri karşılamaktan gurur duyuyoruz. Bu kapsamda Bobcat markasını taşınabilir güç, endüstriyel hava ve endüstriyel araç sektörlerine genişleterek her zamankinden daha fazla müşteriye ulaşabiliriz” dedi.

Yeni ürünler dünya çapında sergilenecek

Yenilenen bu kimlikle, sırasıyla DPP, DIA ve DIV ürün takımları, mevcut Bobcat markasına uygun olarak tasarım ve estetik değişikliklerden geçecek. Yeniden markalanan ürünler, mart ve nisan aylarında önemli küresel ticaret fuarlarında sergilenecek:

  • DPP, ConExpo-Conn/Agg 2023’te Bobcat ticari kıyafetiyle yeniden markalanan ürün yelpazesinin bir bölümünü sergileyecek.
  • DIV, 20-23 Mart tarihlerinde Chicago’daki ProMat 2023’te ve 25-27 Nisan tarihlerinde Almanya’da LogiMAT’ta stant içi teşhirin bir parçası olarak yeniden markalanan Bobcat forkliftlerini sergileyecek.
  • DIA ürünleri, 2023 yılı boyunca önemli ABD endüstri etkinliklerinde sergilenecek.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

5 × 1 =

scroll to top